Frukostseminarium 21 maj: Datadriven content marketing

By 18 maj, 2015Blogg
Frukostseminarium 21 maj: Datadriven content marketing

Datadriven marknadsföring är i dag en avgörande del i marknadsföringsmixen för många företag. Att samla data och lära känna målgruppen är grunden för en smartare, personligare och effektivare marknadsföring. Men hur ska du tänka och vilka faktorer är avgörande när du kombinerar data med relevant innehåll för att nå träffsäkerhet i din målgrupp?

Program

08:00-08:30 – Frukostmingel
Mingla med kollegor i branschen och njut av en lyxig frukost.

08:30-09:00 – Globala digitala trender
Charles Lee, President Global Strategic Marketing Services (SMS) på IDG ger sin syn på vilka globala digitala trender som kommer påverka dina val mest framöver.

09:00-09:20 – Internationell utblick och best practice
Vår internationella expertpanel diskuterar de hetaste trenderna inom datadriven marknadsföring och content marketing samt hur de påverkar marknadsföring internationellt, bland annat i USA, UK och Tyskland.

09:20-09:30 – Så lyckas du med rätt budskap, vid rätt tillfälle och i rätt kanal
Våra svenska experter visar på möjligheter som vi kan erbjuda och hur du effektivast kombinerar datadriven och content marketing för ditt företag.

Frukostseminarium 21 maj: Datadriven content marketing

Missa inte chansen att inspireras och lära dig kombinera datadriven marknadsföring med content marketing så att det passar just ditt företag!

VAR?

IDG, Karlsbergsvägen 77

NÄR?

Torsdagen 21 maj, kl. 08:00.

 

Anmäl dig kostnadsfritt här!